Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 20 oktober 2012 21:29

PMS och stress är en skitdålig kombo, men fick iaf bra nyheter tror jag ang att jobba mer med yoga på gymmet. Så nu börjar det likna nåt med min dröm, går fortare än jag trott.


Men idag börjades dagen med Body balance ocj invigning av de nya PT-ytorna :)

Städning och barnuppfostran... Det är så mycket att göra och så lite tid att göra det på, vill hinna både yoga och öva på att massera. Det är så skön de dagar jag hinner min sadhana på morgonen för det blir inte så stressigt. Idag var inte en sån dag.


Efter den stora somnat satte jag min med 13min av nadabrahma första delen bara. Det är så skönt att få ljuda andetaget och då kan jag verkligen rensa i skallen, och där fanns en massa. Mycket i vår livssituation som är osäkert. Eftersom jag var stressad och obalanserad satt jag med nadi shodana en lång stund och därefter gjorde jag en kort uppvärming för att göra det flöde som hette fatigue i 30 essentiell poses. Mycket skönt. Men jag behövde mycket vilje styrka för att ta mig till mattan en gång till idag, men Body Balance räknas ju inte men jag är trött i kroppen ändå.

Den lilla hönan är så mammig just nu att hon vrålade på sin pappa tills jag var färdig och somnade efter 2min när jag tog över. Vet inte vilket som fick mig mest att tappa fokus att dom busade eller att hon skrek...


Imorgon ställer jag klockan innan familjen vaknar och gör en lång meditaion och ett långt flöde, när jag är klar ska frukosten vara klar av mina hjärtan, för det är jag värd.

Har köpt ingredienser till en green smoothie, hoppas att det kommer bli bra.

Är ute efter att bli lite piggare.

Namasté

Ovido - Quiz & Flashcards