Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Here we go again...

Av Sandra Jämtfjäll - 19 juli 2013 21:31

Jag är inte så bra på att hålla igång med bloggandet, inte heller yogandet för min egen del är jag så bra på.

Men nu har jag två mål med min träning, (problemet är att jag sätter dem för högt)

I september ska jag gå BODYPUMP utbildningen och fram tills höstschemat startar och det ligger i mitt arbetsschema 1ggr/v ska jag se till att komma igång att pumpa. Kosten är helt på sne just nu men jag äter så bra jag kan men med "tillägg" det får vara så just nu, nu är det ju semester. Men fram till v. 32 så ska jag se till att pumpat 5 ggr. Första blir imorgon, jag och Olivers lilla DVD spelare!


Planen är också att komma igång med morgonpromenader nu medans det fortfarande är ljust, kanske måndagar och torsdagar för det är då jag ska upp och hålla morgon klasser sen i höst.

Yoga lite varje dag för min skull.

Balance 1/v samt CXWORX 1/v.


Måndag: Promenad 15-20min yinyoga på kvällen

Tisdag: Instruera yoga Löpintervallen och CXWORX, minst 20min egen yoga

Onsdag: 60-75min Yoga

Torsdag: Morgon promenad, 15-20min Instruera yoga, yoga 20min

Fredag: Yoga 60-75min

Lördag: BODYBALANCE, BODYPUMP

Söndag: Löpning CXWORX


Lätt at säga mycket svårare att göra när jag är själ med barnen nästan hela tiden.... Men detta är planen!


Heja mig

Kommer väl att vilja äta bättre också efter detta.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Jämtfjäll - 29 december 2013 22:34

 Det händer saker, det skakar båda här och där och det finns egentligen inte en enda punkt i mitt liv som inte stor i stor förändring.   För ett år sedan gjorde jag en dödsmeditation, en kraftfull meditation som satt många bollar i rullning. Ve...

Av Sandra Jämtfjäll - 15 november 2013 19:17

Jag jobbar varje dag med ett jättebra redskap för förändring men det gäller bara andra... eller?!? Jo jag har använt dem på mig själv så jag vet att det funkar. Vissa betenden som leder till andra är svåra att jobba med själv. Tex min självbild. Hu...

Av Sandra Jämtfjäll - 7 augusti 2013 13:41

Nästa vecka är min sista mamalediga vecka. v. 34 börjar jag jobba heltid, det är jag aldrig gjort. Först fick jag bara en 80% tjänst, sen kom barn 1 då bytte jag jobb till mitt nuvarande med för 50% sen upptill 80% Nu styr jag mina tider själv och ko...

Av Sandra Jämtfjäll - 7 augusti 2013 13:33

Visst är det så att det kommer solsken efter regn och det borde ju inte skapa stress och ångest men idag gör det det. Vi hade bestämt en slappe-dag i pyjamas där vi bara leker och myser men så tittade solen fram och hellt plöstsligt kändes det inte...

Av Sandra Jämtfjäll - 31 juli 2013 21:47

Jag planerade ju en mental rensning i augusti med hjälp av appen headspace take ten och att koppla ner mig från FB. well... Vara borta från FB har redan gett utrymme för att vara i nuet med mina barn, jag känner mig redan starkar i mig. Men det där...

Ovido - Quiz & Flashcards