Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 12 oktober 2012 20:15

Idag har jag riktigt längtat efter att få komma ner på mattan, men när sonen var lagd och sambon tagit hand om dottern hade jag ingen ork eller lust att göra nåt annat än att lägga mig i soffan och fredagsmysa.

Så lösningen blev min Baron CD så jag gjorde ett 20 min core-flöde och 10 min meditation. Det var skönt trots att energi var slut. Önskar att jag hade fått ny energi och att det var värt det. Men det kändes lite motigt hela vägen och jag sneglade på klockan. Mediationen gick bättre, trots att M stökade i köket och Elvira kom krypande så satt jag kvar och hittade mina händer och mitt tredjeöga. Varje gång jag gör nadi shodana känns det trögt i högernäsborre, så även idag. Det är nästan svårt att få luft och det känns som en lättnad att äntligen få andas genom vänster.


så idag ville jag men ändå inte, det gick lätt men trögt.

Namasté

Ovido - Quiz & Flashcards