Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 14 oktober 2012 20:12

Ytterligare en dag fylld med massage.

Känner mig inte i form för att meditera eller att göra pranayama mer än ujjay.

Så då gjorde jag inte det. Vi har gjort andningsövningar på massageutbildningen så det kanske kan räcka idag.


Idag ville min kropp verkligen jobba med stryka så jag gjorde en rockig spellista och flödade flera solhälsningar, varv 3 och efter det fick olika tema. Höft/hamstring pulsering, vridning, core, benstryka/balans och avslutade med inversioner och bakböjningar avslutade i shavasana. Ca 35 min. Ett riktigt krävande flöde, blev svettig!!!! KOm upp i sirsana utan vägg!!!!!!!


Längtar till nästa global helg så att jag kan yoga för någon finaste och jag planerar för yoga games i vår!!!! Shit vad stark jag ska vara då.

A strong mind in a strong body

Namasté

Ovido - Quiz & Flashcards