Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 3 oktober 2012 13:27

Idag är jag väldigt trött. Jag tror att jag har nån förkylning på gång inte så konstigt med tanke på alla snoriga pussar från barnen...


Fm blev inte alls som jag tänkt ville prova osho igen, men så vaknade E tidigare än vanligt. Men nu efter lunch somnade hon istället om så då fick jag lite tyst i huset igen.

Det blev 10min meditation med Baron Bapiste i bakgrunden. Lyssnade inte så mycket på orden utan kunde koppla bort och bara vara. Hamnade ett par gånger i "dremstream" som han kallar det men kom ganska direkt tillbaka till tredjeögat och armarna med focus. Skönt skönt skönt. Frid-typ

Det kom ett sms under tiden, men vara bara nyfiken på det i typ 10s sen släppte jag det :)  


Ingen yoga klass ikväll, den är inställd men ska in och köra vattengympan, tänkte avsluta kvällen med lite yin-yoga hemma för att balansera upp energin i att instruera vattengympa, var så uppe varv igår när jag kom hem.

Namasté



Ovido - Quiz & Flashcards