Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 18 januari 2012 13:25

Just nu är det den stora frågan...

Om en halvtimme är det dags att hämta puffen på dagis. Dagen till ära så har vi bilen hemma eftersom M ska på bio ikväll och då får skjuts hem.

Hönan och jag har varit och handlat så vi körde till dagis idag. Igår gick vi åt båda hållen.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska gå eller om jag ska ta bilen...


Det är inte så mysigt väder ute, jag är jättetrött och det är lättare att ta bilen. Men Jag behöver komma ut lite, jag blir ju piggare av att få lite luft och jag behöver stegen. Vem ska vinna? Hurtbullen eller latmasken?

Såklart att jag ska tvinga mig ut, det kommer kännas bättre på alla plan om jag går, att ta bilen är ett kortsiktigt mål som inte ger nån tillfredställelse i längden...


När vi kommer hem ska vi baka en mellisbar som jag hittade recept på. Om det blir gott och omtyckt lägger jag ut det här.

Ovido - Quiz & Flashcards