Alla inlägg den 26 november 2011

Av Sandra Jämtfjäll - 26 november 2011 16:22

Vaknade i morse av en kraftig sammandragning som faktiskt ändrat lite karaktär från de jag haft de senaste veckorna. Har som molande mensvärk i neder delen av magen och i ryggen. Jag är helt orkeslös och har ingen kraft till något. Det kommer sammandragningar lite då och då, har inte hittat nåt mönster och dom blir inte så mycket starkare eller ondare speciellt.


Idag var planen att vi skulle julstäda, ta det sista rycket. Men det har sambon i princip fått göra själv. Jag har bara sovit, vill sova igen, är så trött. Ikväll är det 16år fest för gymmet, hade hoppats kunna gå, men vågar inte åka iväg med bilen. Om jag åker till Kalmar med bilen så kommer ju inte M härifrån om det skulle hända nåt. Orkar ju inte heller. Vill helst bara bädda ner mig i soffan och äta godis och kolla på så mycket bättre.


Jag hoppas verkligen att denna molvärk/ små sammandragningar går över eller sätter igång ordentligt. Men idag är ju bara 36+4


Bara tiden kan utvisa vad det är som är på gång...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards