Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sandra Jämtfjäll - 18 november 2012 19:14

Igår blev det ingen yoga, eller rättare sagt när barnen somnat och M åkt på kalas så bestämde jag mig för att mysa ner mig i fåtöljen med the holliday, vetekudden, popcorn och lösgodis. Kanske nåt jag behövde


Idag har jag både masserat finaste och yogat från power DVDn Andninga+core strech+core power+höftöppnare+meditation och avslappning skönt och strechigt. Känns inte ego tillfredställande dock, men känner att min kropp kanske behöver lugn nu, eller är det maskerad lathet????


Kanske är det bland huvudstående och armbalanser som jag hittar mitt behov???


Jag skulle vilja lägga in en högre växel nu de sista dagarna och få med mig mer meditation innan Power utbildningen. Ska göra ett seriöst försök att komma i säng tidigare och gå upp innan barnen för meditation och strech och sen köra ett längre pass när O är på dagis alt på kvällen. Jag hoppas verkligen att ana forest bok kommer imorgon. Längtar efter att få bläddra och börja läsa:)

Vet jag ju vad jag ska göra på tåget på fredag. Längtar efter att få pick Johannas Brain.


Namasté

Ovido - Quiz & Flashcards