Direktlänk till inlägg 8 december 2011

En dag till...

Av Sandra Jämtfjäll - 8 december 2011 19:55

Snart är det den 10:e. Den 10 december 2004 var det dags för Cnas årliga julfest. Jag hade varit nollningsstab och skulle spexa... Kvällen slutade i en fåtölj hos M, eller det gjorde den ju inte för vi gick vidare hem till mig. Trött och spänd väntade jag på att han skulle ta första steget. Klockan var rätt mycket. vid 5.30 tog han mod till sig till och försökte sig på lite hångel, spänningen släppte... Jag somnade. Men det gick ju bra i alla fall. Nu sitter vi ju här 7 år senare med hus och barn nr 2 på gång...


Den 10 Juni 2005 flyttade vi ihop


Den 10 maj 2006 förlovade vi oss


Den 10 oktober 2008 fick vi det första gravidiets beskedet


Den 10 oktober 2009 Döptes Puffen


Den 10 April 2011 fick vi det andra gravidiets beskedet



Många 10:or som har betytt mycket för oss. Det ska bli spännande och se vad som händer 10 december 2011, blir det bara vår 7års dag? eller blir det födesledag?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Jämtfjäll - 29 december 2013 22:34

 Det händer saker, det skakar båda här och där och det finns egentligen inte en enda punkt i mitt liv som inte stor i stor förändring.   För ett år sedan gjorde jag en dödsmeditation, en kraftfull meditation som satt många bollar i rullning. Ve...

Av Sandra Jämtfjäll - 15 november 2013 19:17

Jag jobbar varje dag med ett jättebra redskap för förändring men det gäller bara andra... eller?!? Jo jag har använt dem på mig själv så jag vet att det funkar. Vissa betenden som leder till andra är svåra att jobba med själv. Tex min självbild. Hu...

Av Sandra Jämtfjäll - 7 augusti 2013 13:41

Nästa vecka är min sista mamalediga vecka. v. 34 börjar jag jobba heltid, det är jag aldrig gjort. Först fick jag bara en 80% tjänst, sen kom barn 1 då bytte jag jobb till mitt nuvarande med för 50% sen upptill 80% Nu styr jag mina tider själv och ko...

Av Sandra Jämtfjäll - 7 augusti 2013 13:33

Visst är det så att det kommer solsken efter regn och det borde ju inte skapa stress och ångest men idag gör det det. Vi hade bestämt en slappe-dag i pyjamas där vi bara leker och myser men så tittade solen fram och hellt plöstsligt kändes det inte...

Av Sandra Jämtfjäll - 31 juli 2013 21:47

Jag planerade ju en mental rensning i augusti med hjälp av appen headspace take ten och att koppla ner mig från FB. well... Vara borta från FB har redan gett utrymme för att vara i nuet med mina barn, jag känner mig redan starkar i mig. Men det där...

Ovido - Quiz & Flashcards